lördag 7 november 2015

Drömmar

Då va det lördag igen...
 

Acceptera tycker jag är ett jobbigt ord :(
Jag måste acceptera hur mitt liv blev...
Måste jag verkligen de?? Vem bestämmer vad jag ska göra??
JAG bestämmer när jag är redo att acceptera de och det kommer jag aldrig göra fullt ut,
men jag kommer kunna acceptera det så mycket att det inte tar över mitt liv.
Jag kämpar med det varje dag....
Jag försöker leva dag för dag (så mycket det går),
För jag vågar knappt inte titta för mycket framåt....
För hur jag än vrider och vänder på det, så kommer alltid hålet på halsen finnas kvar...
Det kommer aldrig att försvinna.
Det är en del av mig och jag måste leva med det.
Den senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket på livet och allt va det innebär....
Jag önskar ofta att allt bara hade varit en väldigt lång mardröm
och att jag alldeles snart vaknar upp från den,
men så är inte fallet tyvärr.
Men sen är det vissa dagar, som jag inte tänker så mycket på de.
Jag önskar att jag hade fler såna dagar....jag behöver fler såna dagar,
för att orka kämpa vidare med livet.
 
 
Jag hoppas att det kommer bli bättre nu när jag ska börja arbetsträna på måndag.
Då kan jag inte stänga in mig mer....(mitt hem är min trygghet)
Jag MÅSTE ta mig ur min lilla bubbla....
och in i en ny med massa bra saker och upplevelser <3
För jag behöver min lilla bubbla för att jag ska må bra....
Alla sätt är bra utom dom dåliga, brukar man väl säga :)
Då måste jag möta verkligheten och det har varit väldigt jobbigt sista tiden,
för jag har varit och är så fruktansvärt trött jämt.
Jag känner mig som en levande Zombie eller nåt i den stilen.
Känns som all livskraft försvunnit från mig och jag måste hitta den igen.
För jag vet att den finns där....Jag bara vet de <3
 

På måndag kommer jag tillbaka dit där jag hör hemma....i en inredningsbutik <3
Jag har kämpat för detta sen i våras och nu är det dags att börja arbetsträna!!
Jag vet att jag är lite tjatig om denna arbetsträningen,
men jag är så glad för den :) :)
 
 
Man måste få drömma lite <3
För det är underbart att få drömma,
men såklart ännu underbarare när dom går i uppfyllelse :) 
 Ta reda på vad dina drömmar är och förverkliga dom!
Vänta inte, utan börja kämpa för vad du innerst inne vill ha!
Livet pågar och det är dags att hoppa ombord på resan <3
 
 
 
GÖR DINA DRÖMMAR VERKLIGA
för vem ska annars göra de!
 
Jag avslutar detta inlägg med ett leende på läpparna :)
 
Kram & Kärlek
Anna
 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar