onsdag 4 november 2015

Möte & Möte

Nu känner jag för att skriva lite om Nutiden....
Det är ju nu vi lever....HÄR & NU!!
Jag har haft 2 väldigt givande möten idag :)
Började med ett möte kl. 09.00 med min jobbcoach
och Jennifer (på Jennifers Presentbod)
Det resulterade att jag ska börja arbetsträna på Jennifers Presentbod i Olofström.
Ska börja redan på måndag :)
Fullt med fjärilar i magen.....Nu har jag levt i min lilla bubbla sen i somras
och att ta sig utanför för den är en utmaning, men en väldigt positiv sådan.
Nu ska jag jobba med sånt som jag älskar INREDNING!!!
Nu får vi hoppas att dom gillar mig
och att kunderna står ut med att jag pratar lite tystare och hesare....
 men det kommer gå bra tror jag :)
Jag tar inte illa upp om man säger VA....hör man dåligt så gör man!

  

Sen direkt efter kl. 10.00, så skulle jag ha möte med min jobbcoach
tillsammans med min handläggare på arbetsförmedlingen.
Det har varit lite strul med blanketter hit och dit,
men det verkar som det också ska lösa sig.
Så idag är en bra dag och nu ska inget få förstöra det!!
Ikväll är det sista gången på Medi Yogan på Tiansgården
 med Marie (Villa Andrum)....:(
Det har varit min tid där jag laddar batterierna under 2 timmar,
men som tur är så kommer det tillbaka i Januari och jag har redan bokat in mig!!
Under tiden får jag ta till mig allt jag lärt mig under denna hösten :)
Det är balsam för själen <3 <3
ALLA hade behövt lite Yoga i sitt liv,
 för att stanna upp och fokusera på sitt inre.
Medi Yoga är en väldigt stillsam yoga, så den kanske inte passar alla,
men det finns ju andra yoga-former som t.ex. Kundalini Yoga, Astanga Yoga m.fl.
Hoppas ni hittar er egen favorit, för det har jag gjort :) <3
Är väldigt glad att jag kom i kontakt med Medi Yogan
på min vistelse på Lydia Gården i våras...

Skönt att skriva lite positiva rader idag :) 
Nu tänker jag krypa upp i soffan med katterna, för nu är jag trött....
Kram & Kärlek
Anna


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar