söndag 8 november 2015

Fjärilar i magen

Nervositeten börjar komma krypande.....
 
Idag har jag firat min älskade pappa på Fars-dag <3
Vi va ute och åt på restaurang (Jag, pappa, Pia, Jennie & Nikke)
Är fortfarande mätt.....mumsig kalkonmiddag med äppelpaj och vaniljssås till efterrätt.
Om man orkade så fanns det budapestrulle och kaffe också...:)
Jättemysig Söndag <3 :)
 
 
Jag hade tänkt fortsätta min cancerresa del 1 idag,
men jag är så trött efter att ha sovit dåligt i natt och varit iväg hela dagen.
Börjar även bli väldigt nervös inför morgondagen....
men det är en förväntansfull nervositet :)
 Fjärilar i magen....
Jag har såna höga krav på mig själv och det är väldigt tröttande....:(
Det är bra att ha krav, men bara till en viss gräns.
Jag vet att jag kommer fixa de :)
Ska bli så roligt att komma ut i arbetslivet igen och ta hand om kunder.
Slå in fina paket, packa upp varor och hålla det snyggt och fint i butiken.
Det är där jag hör hemma....
INTE liggandes på soffan och titta på pantertanter!!
 
 
Jag har i alla fall hittat lite fler bilder :)
En pusselbit i taget....det är ett stort pussel att lägga,
så all hjälp jag kan få med bilder och berättelser är guld värt.
För det är inte så lätt att minnas allt vad som hände för 13-14 år sen.....
Men när jag får resten av journalerna,
 så tror jag en del frågetecken kommer att bli besvarade :)
 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med mina 2 kattälsklingar <3
Den kärleken man får från sina djur är obeskrivlig.....
Villkorslös kärlek <3 <3 <3
Vet inte vad jag hade gjort utan dom....
Ville (svart/vita) lämnar nästan aldrig min sida <3
 
 
 
Kram & Kärlek
Anna


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar