lördag 31 oktober 2015

Roadtrip

Vaknade kl 06.03....försökte såklart somna om, men det va ju hopplöst :(
Så upp fick det bli, men jag kom bara till soffan
där jag kröp upp under en filt och satte igång en film!
Kl.09.00 skulle jag bli hämtad av 2 vänner och sen skulle vi ut på en liten
(som blev lite längre ju mer dagen gick och vi kom på fler roliga ställen att åka till) skåneroadtrip :) Måste ha lite frukost i magen så rostade 2 mackor
och sen fick jag vila lite till innan jag kunde hoppa in i duschen!
Om jag äter så måste jag vila en stund innan jag kan göra något.....
annars får jag väldigt lätt uppstötningar pga operationen jag gjorde för ca 2 år sen
(jag återkommer om varför en annan dag)
Vi hade en jättetrevlig dag :) Shopping, skratt och lite sightseeing! En toppendag helt klart :)
Men som jag nämnt innan så orkar jag inte lika mycket som innan....
så när jag kom hem ca kl 17.00 så va jag totalt helt slut!!
så det va raka vägen till soffan och lägga sig ner och där låg jag sen med vissa avbrott!
Måste ju faktiskt gå på toa någon gång ibland och sen kanske äta nåt litet också ;)
Så jag har inte orkat skriva något inlägg idag,
så nu skriver jag några rader från mobilen när jag ligger här i sängen.
Ja jag ligger i sängen kl 22.12 en lördagskväll (hinner säkert bli mer innam jag har skrivit klart) ....
Jag vet att jag behöver sova och jag vet också att jag kommer va trött imorgon
pga. att jag va iväg hela dagen idag.
Men det får det va värt efter en supertrevlig dag med goa vänner :) Tack för idag!
God natt och sov gott, för det tänker jag göra ♡♡♡
Kram & Kärlek
Anna
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar